quipuskennel

Alla inlägg den 11 februari 2017

Av Quipus - 11 februari 2017 21:43

Tidig morgon igår, tack och lov gick husse upp 6 och tog hand om hundarna. Jag fick ligga ända till 7. Strax innan 8 var det dags att köra till Sussi & Göran i Sjöbo för att passa Milo. Inget vidare väder att köra i, men det gick bra.

Milo blev överlycklig när jag kom och hälsade på honom. Sedan sov han hela dagen tills hans matte och husse kom hem igen. Lättpassad vovve.

På vägen hem körde jag inom Rusta i Ystad, skulle handla garn till "svärmor". Hittade ett så fint grönt som jag köpte så hon får sticka lite till mig också.

Körde genom Skivarp på väg från Ystad, läskigt det som hänt... Blev orolig för Varg och Varja, men fick lugnande besked att dom mådde bra.

Hämtade Bettan med hennes husse hos Tobias, där dom lämnat sin bil för ytterligare lagning. 
In till Skurup och handlade och lämna av Bettan med vidhängande husse.

Till svärmor och lämna garn.

Äntligen hemma!!!
Idag har jag varit trött men ändå fått gjort nytta. Limmat öra på Ior, kammat Cheena, Troll och Tipi. Skulle ha nöjt mig med 2 av dom, men så är det när jag inte kan inse min begränsning. Ont som tusan har jag nu. 

Men Melodifestivalen klarade jag av att titta på. Blev glad att Mariette gick vidare, lite glad att mina favoriter Dismissed "bara" gick till andra chansen. Men förra veckan gick båda mina favoriter till final, så jag får väl vara glad ändå.

Nu ska jag sitta med mina 2 spel ett tag. Spelar ett hundspel och ett hästspel, som jag kan försvinna in i länge, för att slippa tänka på ontet. Musik i öronen hjälper till ännu mer.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards