quipuskennel

Direktlänk till inlägg 2 september 2018

Hur vore det om jag skrev allt?

Av Quipus - 2 september 2018 21:11

Missade en stor del av det jag skulle skriva...

Nu ikväll körde vi till Svaneholm med 2 av hundarna. Denna gången var det systrarna Willow och Wizzka som fick följa med. Båda bar sig illa åt, ville inte gå, tjurade och sackade efter. Halvvägs in i promenaden bytte vi hundar med varandra och då gick det lite bättre.

På vägen hem kom husse på att han villa ha pizza, så det blev stopp vid Pizzaboden i Skurup. Jag åt kycklingsallad som vanligt, husse tog en kebabpizza.

Sedan ville husse till Ali Baba, butiken där han brukar köpa tuggtobak och lite annat sådant. Men denna gången ville han köpa en bukett rosor till mig!    

 
 
Ingen bild

Carina Jansson

2 september 2018 21:36

Men så gulligt av honom =)

Quipus

3 september 2018 22:34

Japp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Söndag 12 maj 22:30

Alans människor ringde idag. Det verkar gå bra och dom vill att jag ska boka tid för veterinärbesiktning. Jag lovade kontakta min veterinär imorgon, så vi kan lösa detta. Känns underbart!! ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 23:33

Idag blev det Vide och Lucifer som åkte in i duschen. Husse jobbar på.  ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 21:27

Ghost skickade ett så härligt sms idag. Han berättar att han är på sin första husvagnssemester och trivs bra med det. Bryr sig inte om dom andra hundarna i dom andra husvagnarna, vaktar lillebror på lekplatsen. Duktig liten man!!!       ...

Av Quipus - Fredag 10 maj 21:22


Grejs människor skickade ett sött foto där hon ser så underbart glad ut. Grejs heter egentligen Quipus Grace Kelly Monaco Princess.   ...

Av Quipus - Torsdag 9 maj 22:11

Lars kom och hämtade mig, Rune, Vittra och Pixie. Målet var Beddinge glasskiosk. Vi 3 människor tog varsin nöjdare med 2 kulor glass av varierade smaker. Hundarna fick dela på en zGlassie, som består av en kula vaniljglass och en liten näve hundgodis...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards