quipuskennel

Direktlänk till inlägg 10 september 2018

Dante är vänsterhänt

Av Quipus - 10 september 2018 21:30

Dante har fått fatt i en bläckpenna och någonstans finns något viktigt nedskrivet. Han har nog suttit och bitit i pennan medans han funderade, för pennan hade läckt på hans vänstra tass. Alltså är han troligen vänsterhänt. 


 

När vi var och gick runt Svaneholm ville jag försöka ta det där fotot jag längtat efter. Båda hanarna sittande bredvid varandra på den där fina stubben. Men eller hur???? Det blev ju allt annat än bra...


 


Upptäckte att även Ior har bläck på tassen, men på höger. Undrar vad dom har skrivit?

Tidigare idag var jag och hämtade husse i Skurup. Vi tog oss en fika på Patisserie5, supergott som vanligt. Med oss hade vi Dante och Karma.

Det blir nog tidig natt för mig, hoppas jag. Dygnade och städade inatt istället. Tittade på klockan och såg att hon var 5.30, så Bettan var på ingång. Kunde vänta tills hon kommit så dom andra kunde gå ut också. Sedan lade jag mig och vilade, hade ställt klockan. Ringde veterinär och bokade tid för att få Karmas sista valptand utdragen. På torsdag blir det gjort. 2 veterinärbesök denna veckan alltså.

Nu känns det som att jag inte kan tänka så vettiga tankar längre, så nu får vi vara nöjda för idag.


 
 
Ingen bild

Carina Jansson

12 september 2018 10:33

Suverän bild !!! ;)

Var rädd om dig <3

Quipus

12 september 2018 12:18

Eller hur??? Den blev verkligen skiiiiiitbra...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Torsdag 28 mars 20:56

Urtrevlig familj!   

Av Quipus - Onsdag 27 mars 20:57

Först röntgen, sedan träffa ortoped. Jag fick med mig utskrift på röntgenbilderna.  Det ruskigt ut.  Frakturen är precis under höger axel. Det är en vriden fraktur, komplicerad och ganska ovanlig. Nåja, jag strävar aldrig efter att var som andra....

Av Quipus - Tisdag 26 mars 19:45

   

Av Quipus - Måndag 25 mars 20:00


 

Av Quipus - Söndag 24 mars 20:38

   

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards