quipuskennel

Direktlänk till inlägg 28 september 2018

Trelleborg idag

Av Quipus - 28 september 2018 23:31

Husse och jag har varit i Trelleborg idag. Första ärendet var hos polisen för att fixa pass åt matte. 

Sedan har vi handlat en del, bland annat en ny dammsugare, liten och nätt. Ska se om jag kan bli färdig att fotografera den en dag.

Nu har vi precis kommit hem, har varit i Abbekås och ätit på Dinah's Place. En dansk restaurang, ägaren var dansk (sur gubbe som senare tinade upp), maten var dansk (matte åt fiskfilé och husse åt pannbiff, båda med pommes frites). Maten var god, tyckte vi, men dom andra i sällskapet (Bettans husse och Svenne & Lotta) var inte lika övertygade. 

Husse och jag kommer definitvt åka dit fler gånger. Enda kritiken mot maten var att den kunde vara lite mer kryddad, men det gick att åtgärda med salt och peppar. 

Atmosfären var trevlig, priserna mycket bra. Kan starkt rekommendera detta stället!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Söndag 12 maj 22:30

Alans människor ringde idag. Det verkar gå bra och dom vill att jag ska boka tid för veterinärbesiktning. Jag lovade kontakta min veterinär imorgon, så vi kan lösa detta. Känns underbart!! ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 23:33

Idag blev det Vide och Lucifer som åkte in i duschen. Husse jobbar på.  ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 21:27

Ghost skickade ett så härligt sms idag. Han berättar att han är på sin första husvagnssemester och trivs bra med det. Bryr sig inte om dom andra hundarna i dom andra husvagnarna, vaktar lillebror på lekplatsen. Duktig liten man!!!       ...

Av Quipus - Fredag 10 maj 21:22


Grejs människor skickade ett sött foto där hon ser så underbart glad ut. Grejs heter egentligen Quipus Grace Kelly Monaco Princess.   ...

Av Quipus - Torsdag 9 maj 22:11

Lars kom och hämtade mig, Rune, Vittra och Pixie. Målet var Beddinge glasskiosk. Vi 3 människor tog varsin nöjdare med 2 kulor glass av varierade smaker. Hundarna fick dela på en zGlassie, som består av en kula vaniljglass och en liten näve hundgodis...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards