quipuskennel

Alla inlägg den 12 augusti 2018

Av Quipus - 12 augusti 2018 13:42

Fick mig just ett gott skratt, på någon annans bekostnad. Fyyyy mig  

Släppte ut hundarna, katten ville också ut. Tog in hundarna igen, men tänkte att katten nog ville vara ute lite till. Tills jag såg att himlen fullkomligen hade öppnat sig. Öppnade dörren och utanför stod en katt som mer än gärna ville in igen. Men han var på ett djävla humör!   Han jamade och blängde surt på mig, hundarna fick frispel för att han betedde sig så och började gapa och skrika på honom. Då började han jamskälla tillbaka till hundarna. Ställde sig och glodde på dom och sa mjaumjaumjaumjau med arg röst. Har aldrig hört honom låta så förut, det lät verkligen som han skällde fast jamade liksom. Istället för ett mjau här och ett mjau där kom dom i serier. Jag skrattade och han blängde surt på mig. Sedan fick han smaskens så han skulle bli glad igen. Men jag fnissar fortfarande...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards