quipuskennel

Direktlänk till inlägg 19 september 2020

Vide & Kaja

Av Quipus - 19 september 2020 20:18

Debut i flocken för dom små. Mycket lyckat. Slända fick ett riktigt tosingaryck och for omkring, överlycklig över dom små nya vännerna. Hon försökte få igång dom till lek, kastade sig i lekställning och gjorde sig till, men dom är nog lite unga för det än. Men dom knatade modigt omkring i flocken, hälsade och nosade på alla medlemmarna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Onsdag 22 maj 21:12


Fick ett så fint foto av "min" älskade Slända. Hon har det underbart i sitt nya hem, min fina flicka.   ...

Av Quipus - Tisdag 21 maj 21:12

Idag fyller vår fodertik Freia 2 år. I stamtavlan heter hon Dolly Freia.                               ...

Av Quipus - Tisdag 21 maj 21:09

Hon var i Gimo och blev visad för Maritha Östlund Holmsten med följande kritik: 7 månader Nätt tik Aningen djupt huvud Mörka välplcerade ögon Bra käkar Tänderna på G Liten kropp under utveckling Utmärkt överlinje från de välburna och vikta öronenne...

Av Quipus - Måndag 20 maj 23:58

Ikväll har vi sett en film. Jag har sällan tålamod att se en hel film, men denna fascinerade mig. Troligtvis för att den var verklighetsbaserad... Erin Brokovich; jag vill så gärna se den igen. ...

Av Quipus - Söndag 19 maj 21:01

Idag för 16 år sedan började jag skriva denna bloggen. Min kära Tina började exakt 1 år senare i sin blogg Chryses Kennel. Idag har vi suttit ute, jag, Rune och Lars. Fixade med hundarna och hade det mysigt i det fina vädret. Plötsligt ringer min t...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards