quipuskennel

Direktlänk till inlägg 5 april 2024

Återbesök hos ortopeden

Av Quipus - Fredag 5 april 18:36

Först blev jag röntgad innan jag fick möta samma ortoped som förra veckan. Det kändes bra att det var samma, men det var inte meningen egentligen. Men det var skönt att prata med honom, trots att beskedet han kom med inte var så kul. Skadan är så pass allvarlig att det är oundvikligt med operation. Denna operation kommer ske under nästa vecka och jag ser faktiskt fram emot det. Läkningen kommer gå snabbare förhoppningsvis. Skadan är så pass illa, att jag riskerar bestående men om vi inte kör på med operation.

Är så tacksam för allt stöd jag får  

 
 
Ingen bild

Jessica Andersson

Fredag 5 april 18:51

Låter illa att det är en såpass allvarlig skada MEN gott ändå att operationen sker så snart istället för att du ska gå med skadan lång tid o sedan behöver operation senare. Om läkningen sker snabbare med operationen o du slipper bestående besvär sedan då är det ju utan tvekan värt att bli opererad, så hade jag känt iallafall om det gällde mig själv. Kommer ju bli skönt för dig när du kan leva normalt igen ❤️
Jag håller alla tummarna för att allt går bra för dig 🌹

Quipus

Lördag 6 april 20:49

Tack! Lite nervös är jag,men det får gå.

 
Ingen bild

Babysocks

Fredag 5 april 21:11

Men oj då ...Men bra att få det gjort innan värmen kommer.

Kram

Quipus

Lördag 6 april 20:47

Good point!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Onsdag 15 maj 22:06


Quipus Vittra Minos Atim Wepayowew Vår pensionerade 8-åriga tant... Min ständiga sjuksköterska...     ...

Av Quipus - Tisdag 14 maj 19:32

Kan man verkligen inte välja vilket ombud man vill ha sina paket till?Jag gjorde först en beställning från Temu. Avslutade den beställningen och "råkade" visst hitta ett par prylar till, så det blev en separat beställning till. 2 bekräftelsemail fick...

Av Quipus - Måndag 13 maj 20:35


Fick faktiskt ytterligare ett foto av Ghost häromdagen. På stranden med "storebror"   ...

Av Quipus - Söndag 12 maj 22:30

Alans människor ringde idag. Det verkar gå bra och dom vill att jag ska boka tid för veterinärbesiktning. Jag lovade kontakta min veterinär imorgon, så vi kan lösa detta. Känns underbart!! ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 23:33

Idag blev det Vide och Lucifer som åkte in i duschen. Husse jobbar på.  ...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards