quipuskennel

Alla inlägg under april 2024

Av Quipus - Lördag 13 april 21:22

Har blivit så väl omhändertagen på Ystad Lasarett. Stor eloge åt all personal!

Nu väntar många veckors läketid och sjukgymnastik. Glad att jag är bådahänt så jag kan göra lite nytta i alla fall.

Dessutom har jag hjälp och stöd från alla fina vänner. Även uppmuntrande meddelanden gör stor nytta och glädje  

Av Quipus - Fredag 12 april 20:55

Nämligen på Ystad Lasarett. Nyopererad arm, får komma hem imorgon. 

Av Quipus - Torsdag 11 april 20:50

Vid kvällens inspektion och nattning hittade vi fästingar.

Många använder Bravecto, men det gör inte vi. Avelshundar kan få problem med fertilitet.För en tid sedan var det skriverier om valpar som fötts missbildade där mammorna fått just Bravecto. Bland annat en taxvalp som fötts med hjärnan utanpå skallen.

Av Quipus - Onsdag 10 april 21:11

Lars hämtade mig och Rune så vi kunde få göra några ärenden i Skurup. Vi hann med mycket. Det viktigaste var frissan Beata. Hon klippte av massor på längden av mitt hår. Det blir lättare att sköta det nu med tanke på min arm. Jag är mycket nöjd med mitt hår.

Handlade i några butiker, men även på torget. Vår kära torghandlare är tillbaka! 

Av Quipus - Tisdag 9 april 22:02

Vågar man säga att våren har kommit?

Vädret är underbart, hundarna kan vara ute mer, ligger och solar.

Av Quipus - Måndag 8 april 21:27

Ikväll fick gänget banan vid nattningen. Smaskens!!!

Av Quipus - Söndag 7 april 20:18

Quipus Iqaroz Osier ad Daphne

     

Ice

Av Quipus - Lördag 6 april 20:49

Quipus Jade Ice Poppy ad Drobna

Gissar att minst en blir glad för dessa fotona...

På vissa ser hon knasig ut, men där blev ju ett snyggefoto i alla fall.

       

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards