quipuskennel

Alla inlägg den 11 december 2017

Av Quipus - 11 december 2017 23:04

men det klarade jag inte av idag tydligen... Men om man i sökrutan på YouTube skriver:
The man with his crazy voice

så hittar man den

Sorry, min hjärna räckte inte till ikväll för så avancerade inlägg.

Av Quipus - 11 december 2017 20:18

Nu har jag diskuterat med husse i familjen och kära Malin angående Tipi. 

Ursprungsplanen var att para Yakki med Troll och Tipi med Xander. Tyvärr förlorade vi vårt älskade Troll och Yakki parades med Xander. Planen började snurra att para Tipi med utomstående hane istället för med Xander. Men plötsligt blev allt fel med den planen, kändes det som. Så nu går jag tillbaka till ursprungsplanen; Tipi kommer bli parad med Xander. 

Av Quipus - 11 december 2017 16:51

Nu är det dags för nästa löp, bara Vittra kvar sedan. 

Tanken var egentligen att para Tipi detta löpet, men med tanke på att Yakki inte fått sin kull än, är jag lite velig. Hon kommer ju med största sannolikhet att hinna valpa innan det är dags att para hennes mamma Tipi, men jag vet inte om jag är så sugen på att ha 2 kullar så tätt inpå varandra. Plus det faktumet att jag tänkt para henne med utomstående hane denna gången och blir då att köra hemifrån när Yakkis valpar är tämligen färska. Får nog ta mig en rejäl funderare här...

Av Quipus - 11 december 2017 08:30

Nu har Carina på Babysocks kennel offentliggjort parningen, så nu kan jag också skriva det. Xander har parat Moccam med förhoppningen att få fler "Iorar", fast i feminin skepnad.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards