quipuskennel

Alla inlägg den 31 december 2017

Av Quipus - 31 december 2017 20:18

Vi har ingen vidare dygnsrytm. Just nu står middagen i ugnen, kyckling blir det som vanligt. 

Husse är ledig! Så det har vi firat med att röja upp på gårdsplanen. Måste nog få hem mer singel nästa år. Jag har tagit i för mycket, vilket jag brukar göra när jag sätter igång med något. Men sedan blev det ett par timmars sömn. Nu har vi som sagt satt in maten i ugnen, På tolvslaget hänger hundarna med ut och vi skålar in nya året med "champagne".

Vi har inhägnat, så därför vågar vi ta hundarna med ut. Ingen av dom är rädd, men smäller det vid fel tillfälle kan det ställa till det ändå. Det gäller också att inte göra någon affär av det, så hundarna får det till att det skulle vara otäckt. Jag utsätter inte mina hundar för något som jag inte vet att dom klarar av.


Önskar att alla tänkte Lite, nej mycket mer på djuren, speciellt vid nyår. Många hundar kommer rapporteras som bortsprungna imorgon. Även den mest lydiga hund kan reagera på ett oväntat sätt. Har man folk på besök kan dom missa att hunden springer ut. VAR FÖRSIKTIGA!!!!!


GOTT NYTT ÅR önskar vi i Quipus Family till Er alla, var Ni än befinner Er

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards