quipuskennel

Alla inlägg under juni 2018

Av Quipus - 15 juni 2018 19:58

Hade fått en fråga här inne på bloggen, om jag kunde ringa en viss uppfödare. Så klart! Jättekul att prata! Dessutom var det en fråga om färggenetik hos sheltie!! Och så klart mer hundprat...

Annars har här varit en väldigt lugn dag. Hundarna har varit ute mycket, som vanligt. Blir inget Svaneholm idag, måste lyssna på kroppen. Och kroppen vill ingenting! Förutom det vanliga med tvätt och disk. Och massor av hundpyssel...

Ikväll ska jag nog sitta vid datorn och lyssna på musik och pilla lite med mitt släktforskningsprogram. Har lyckats hålla fingrarna i styr några dagar nu, men nu är det nog kört.    

Loppis imorgon i Skurup. Passar bra, eftersom jag ändå ska hämta husse i Skurup.

Av Quipus - 14 juni 2018 22:13

Trots att matte var trött idag och mådde sämre än på länge, lyckades vi locka med henne ut till Svan(s)eholm. Vi, det var husse, Ior och Dante.

Promenaden var skön som vanligt.

Av Quipus - 14 juni 2018 01:07

Sia

Av Quipus - 13 juni 2018 20:22

Av Quipus - 12 juni 2018 22:15

Hämtade husse i Malmö och sedan körde vi och shoppade en massa. Bland annat en pool i hårdplast, som hundarna kan ha stående inne på gårdsplanen. Den ska dom väl inte ta död på i första taget. Eller???... Jag köpte en blue tooth grejmoj att ha i örat, så jag kan prata i telefon när jag kör bil. Duktigt va??

Vi hittade en annons på Blocket angående en som sålde 6 påsar Mush hundfoder, i Malmö, så det var vi och hämtade också.

Hemma några timmar, sedan lastade vi Vittra och Xander och for till Svan(s)eholm. Våra duktiga vovvar...

Av Quipus - 11 juni 2018 20:31

Xander och jag åkte till Svan(s)eholm nu ikväll. På väg till Skurup ringde Bettans husse och det blev så att vi hämtade upp dom också. Men jag har nog varit lite för elak mot min kropp, för nu har jag förbaskat ont igen... Men Xander var överlycklig!

Av Quipus - 11 juni 2018 17:41

Stackars Elliot har problem med sin matte. Hon inser inte att han INTE ALLS har vuxit ur sin bädd  


     

Av Quipus - 11 juni 2018 14:51

Glömde ju skriva att vi äntligen förärades med lite regn igår kväll. Jordgubbarna jublade!!!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards