quipuskennel

Direktlänk till inlägg 17 februari 2020

A-kullen 3 veckor

Av Quipus - 17 februari 2020 23:29

Alltså; var tar tiden vägen???

Äter som små svin gör dom nu. Mat upp över öronen. Stackars "Drottningen" gör så gott hon kan för att hålla dom rena, matte får ta en del med våtservett inför fotografering. Borstade blir dom också, med Mason Pearsonborsten matte haft sedan 1986...

Måste bara berätta vad vi har gjort idag:
Jag och nya mannen blev fotade i förmiddags, men det har ni ju sett. I Sjöbo har jag varit idag, för att hämta mat åt mina barn och åt nye mannen. Matte fick en bukett med tulpaner av Catarina och hennes dogs. Kom minsann en tår i ögat på matte där. Så hem och lasta av maten i frysen. Iväg igen, för att hämta böcker matte handlat på Tradera. Hundböcker så klart... Och sedan hämtade vi husse i Lomma. Vi, det var jag (Aska), Vittra och nye mannen.

Och nu är då mina valpar fotade:


1an bi-blue tik. Inte lönt att NÅGON frågar. Henne ska jag ha vårdnaden om.

 

2an svart/vit tik, en av mattes favoriter, så den är inte till salu än så länge

 

3an trefärgad tik TROLIGTVIS TILL SALU

 

4an svart/vit tik TILL SALU

 

5an svart/vit hane TINGAD

 

6an trefärgad tik, en av mattes favoriter, inte till salu än så länge

 

7an trefärgad tik TILL SALU

 

8an trefärgad tik TILL SALU

 



Askepot







 
 
Nina

Nina

18 februari 2020 10:18

Man blir ju för sugen på att skaffa hund <3

http://gronstadning.se

Quipus

18 februari 2020 10:20

Hihi, tack! Du är välkommen att höra av dig. Där är några lediga flickor.

 
Sofia

Sofia

18 februari 2020 17:33

Assså jag dööör så söta dem är 🥰 Hade det inte varit för att jag har en riktig hanhund här hemma hade jag försökt norpa åt mig en av dem svartvita flickorna ❤️

http://lifebyfia.se

Quipus

18 februari 2020 17:37

Asch, det var ju synd ju...

 
Carina Jansson

Carina Jansson

18 februari 2020 19:56

Va !?!? Ingen som velat ha nr 4 ?? =)

Ska komma ner och dognappa henne ;)

http://babysocks.simplesite.com

Quipus

18 februari 2020 20:03

4an är jättesöt, men pytteliten...

 
Ingen bild

Christina

18 februari 2020 22:39

Nu äntligen kom jag in hit, inget som funkar här på landet😂🤣
Oj vad dem har växt😱
Fastnade för nr 1 så klart och 6, väldigt fint ansikte🤩

Quipus

19 februari 2020 05:19

Välkommen!! hihi
Kul vi har samma smak!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Måndag 13 maj 20:35


Fick faktiskt ytterligare ett foto av Ghost häromdagen. På stranden med "storebror"   ...

Av Quipus - Söndag 12 maj 22:30

Alans människor ringde idag. Det verkar gå bra och dom vill att jag ska boka tid för veterinärbesiktning. Jag lovade kontakta min veterinär imorgon, så vi kan lösa detta. Känns underbart!! ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 23:33

Idag blev det Vide och Lucifer som åkte in i duschen. Husse jobbar på.  ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 21:27

Ghost skickade ett så härligt sms idag. Han berättar att han är på sin första husvagnssemester och trivs bra med det. Bryr sig inte om dom andra hundarna i dom andra husvagnarna, vaktar lillebror på lekplatsen. Duktig liten man!!!       ...

Av Quipus - Fredag 10 maj 21:22


Grejs människor skickade ett sött foto där hon ser så underbart glad ut. Grejs heter egentligen Quipus Grace Kelly Monaco Princess.   ...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards