quipuskennel

Alla inlägg den 17 februari 2020

Av Quipus - 17 februari 2020 23:29

Alltså; var tar tiden vägen???

Äter som små svin gör dom nu. Mat upp över öronen. Stackars "Drottningen" gör så gott hon kan för att hålla dom rena, matte får ta en del med våtservett inför fotografering. Borstade blir dom också, med Mason Pearsonborsten matte haft sedan 1986...

Måste bara berätta vad vi har gjort idag:
Jag och nya mannen blev fotade i förmiddags, men det har ni ju sett. I Sjöbo har jag varit idag, för att hämta mat åt mina barn och åt nye mannen. Matte fick en bukett med tulpaner av Catarina och hennes dogs. Kom minsann en tår i ögat på matte där. Så hem och lasta av maten i frysen. Iväg igen, för att hämta böcker matte handlat på Tradera. Hundböcker så klart... Och sedan hämtade vi husse i Lomma. Vi, det var jag (Aska), Vittra och nye mannen.

Och nu är då mina valpar fotade:


1an bi-blue tik. Inte lönt att NÅGON frågar. Henne ska jag ha vårdnaden om.

 

2an svart/vit tik, en av mattes favoriter, så den är inte till salu än så länge

 

3an trefärgad tik TROLIGTVIS TILL SALU

 

4an svart/vit tik TILL SALU

 

5an svart/vit hane TINGAD

 

6an trefärgad tik, en av mattes favoriter, inte till salu än så länge

 

7an trefärgad tik TILL SALU

 

8an trefärgad tik TILL SALU

 



Askepot







Av Quipus - 17 februari 2020 23:24

Eftersom jag är på besök här några dagar, så vill jag komma åt att skriva i bloggen. Min före detta matte fyller år idag, jättegammal blir hon... Själv fyllde jag år alla hjärtans dag. 

Se vad f d matte fick av f d husse:

Bronshalsband, armband och örhängen av Hannu Ikonen

 


Undrar när hon ska få ett koppel som passar halsbandet...


Tipi

Av Quipus - 17 februari 2020 09:45

En dag försenade, men idag regnade det inte i alla fall. Däremot blååååååseeeeeer det som attan. Tog också foton på nye killen...


         

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards