quipuskennel

Direktlänk till inlägg 18 juli 2021

Puppisarna äter

Av Quipus - 18 juli 2021 20:23

Jag låter Raqqa vara hos Zajvas valpar emellanåt. Dom tycks ha ett gott utbyte av detta. Raqqa har ju blivit 3 veckor, så det är dags att börja smaka på fast föda. Det har hon fått i några dagar nu, inne hos dom andra valparna. Alla 4 tycker om maten, Bravo Valp. Dom får ungefär 1/4 hamburgare uppblött i vatten, så det blir köttsoppa av det. Dom ska få torrfoder också, men det får dröja lite. Känns taskigt att bara ge kött, då får ju nya ägarna kanske problem.

Hämtade husse i Svedala och på vägen hem var vi på 2 loppisar.

Nu har vi precis kommit hem från Skurup, där vi har varit på Pizzaboden. Jag testade en Hawaii för första gången i mitt liv, dock inte sista. Den var god!

Vittra har grävt ett gryt på baksidan. Hela hunden får plats! Jättelycklig är hon!

På framsidan har hennes son Cree grävt 2 gropar. Troligtvis är det gravar, för i den ena hade dom lagt sin tygand. Vila i frid...

 
 
Malin

Malin

18 juli 2021 21:37

Hahaha stackars tygand. Kan se hela flocken samlade runt hålet och nån håller ett sjungande tal.

http://Bjaratrollenskennel.bloggplatsen.com

Quipus

18 juli 2021 21:49

Det var DÄRFÖR dom ylade!! Nu fattar jag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Tisdag 14 maj 19:32

Kan man verkligen inte välja vilket ombud man vill ha sina paket till?Jag gjorde först en beställning från Temu. Avslutade den beställningen och "råkade" visst hitta ett par prylar till, så det blev en separat beställning till. 2 bekräftelsemail fick...

Av Quipus - Måndag 13 maj 20:35


Fick faktiskt ytterligare ett foto av Ghost häromdagen. På stranden med "storebror"   ...

Av Quipus - Söndag 12 maj 22:30

Alans människor ringde idag. Det verkar gå bra och dom vill att jag ska boka tid för veterinärbesiktning. Jag lovade kontakta min veterinär imorgon, så vi kan lösa detta. Känns underbart!! ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 23:33

Idag blev det Vide och Lucifer som åkte in i duschen. Husse jobbar på.  ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 21:27

Ghost skickade ett så härligt sms idag. Han berättar att han är på sin första husvagnssemester och trivs bra med det. Bryr sig inte om dom andra hundarna i dom andra husvagnarna, vaktar lillebror på lekplatsen. Duktig liten man!!!       ...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards