quipuskennel

Alla inlägg den 17 november 2022

Av Quipus - 17 november 2022 16:54

Började med att köra opererade vännen till vårdcentralen i morse. Besöket gick som planerat. På väg hem får jag ett samtal från Maggan. Hon behöver skjuts till röntgen i Ystad för att få undersökt sin fot. Klart jag kör! Röntgen fixades snabbt undan och så iväg till akuten. Maggan har nämligen lyckats bryta 2 ben i foten. Rätt lång väntan på akuten, in med Maggan och jag somnade på en otroligt obekväm stol med benen över ena armstödet och ryggen lutad mot andra armstödet.

Ingen särskild åtgärd, varken bandage eller annat. Skönt det.

Vidare till Lidl och sedan till Burger King för att äta.

Hem med Maggan och nu är jag äntligen hemma. Skönt att Rune har varit hemma under tiden jag har varit i Ystad, så hundarna har fått sin omvårdnad.

Nu tänker jag inte göra ett skvatt mer idag, om inget akut dyker upp.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards