quipuskennel

Alla inlägg den 20 november 2022

Av Quipus - 20 november 2022 19:46

4 månader gammal är Woff-Lan i full gång med tandömsning. Många tuggben går det åt, men det är det värt. 

Vädret har varit fantastiskt idag, hundpromenaderna var alldeles underbara. 

Är vädret lika vackert imorgon, ska jag nog fotografera lite.

Alla sjukliga vänner håller sig i skinnet, så jag vågar koppla av lite. Maggan klarar sig bra med sin fot. Andra vännen kämpar på och verkar krya på sig i bra takt.

Det låg snö på marken imorse när vi släppte ut, strax efter 6. Alla sprang ut. Småttarna och Lilja går på baksidan och resten av flocken på framsidan. Lilla Tea, som hon har blivit att kallas istället för Galatea gav upp ett litet överraskat tjut när tassarna träffade snön, men förvåningen övergick i förtjusning. 

Alla har fått mat, även vi människor. Känner mig nästan färdig att gå och lägga mig... Gammal??

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards