quipuskennel

Alla inlägg den 26 februari 2022

Av Quipus - 26 februari 2022 17:44

Husse jobbar idag, sedan har han semester!!

Jag lastade i Vittra, Vide och Cree i bilen och körde till Ystad. Vädret var underbart! 

Jag började med Öppna Hjärtat, där jag lämnade in 2 stora påsar med textilier. 

Inne i butiken köpte jag en av dom fulaste muggarna jag sett. Ska försöka komma ihåg att fota den. 

Efter det ställde jag bilen vid parken och lastade ur hundarna. Vi gick gågatan till nästa torg och tillbaka igen. 

Vi mötte på flera beundrare. En kvinna sa att dom var vackra som en saga. Jag tänkte, jodå, skriven av Bröderna Grimm. 

Sedan till ÖoB, handlade lite smått och gott till oss och en dammsugare till svärmor. 

Till Skurup och Dollar Store, Coop, svärmor och Lars. 

Till slut kom jag hem... 

Hundarna är ute, ska strax mata. Vila lite först... 


Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards