quipuskennel

Alla inlägg den 12 mars 2022

Av Quipus - 12 mars 2022 22:01

Där var en enda låt som var värdig vinnare och det förstörde internationella juryn. Attans jäkla skräp!!!

Av Quipus - 12 mars 2022 18:16

Vi var hos Lars igår. Med oss hade vi Vittra och Cree. Cree är inte van vid att följa med till folk, så det var spännande att se hur han skulle reagera. Han förvånade mig storligen! Avslappnad och cool somnade han i soffan!

När det var dags att röra sig hemåt fick han något felslag i hjärnkontoret och skulle jucka på Lars. Inget som är vanligt hos sheltie! Knäppa hund...

När vi satt hos Lars igår så kom vi fram till att vi skulle äta på Linnea & Basilika idag, på buffén. Dom andra gångerna jag ätit där har jag inte varit helt nöjd. Jag har haft någon obehaglig eftersmak i munnen, så jag har inte varit så positiv. Men Lars övertalade oss, genom att betala för en av oss. Och OJ vad jag är glad att jag gav dom en chans till! Det var verkligen jättegott! Den underliga eftersmaken kom aldrig, så något har dom ändrat på.

Hundarna promenerade och nu är dom matade. Idag vankades det rått kycklingben. Alla gillar det, utom Vittra och Cree. Alltså klipper jag bort kött på ett par ben och ger till dom. Bortskämda? NÄÄÄÄÄ

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards