quipuskennel

Alla inlägg den 8 december 2023

Av Quipus - 8 december 2023 21:07

Rune och jag tog med oss Vittra, Vide, Cree och Lego till Trelleborg. Det blir lugnare här hemma då...

Vi hade flera ärenden och första stoppet var Forex för växling av pengar. Till vilken valuta återkommer jag till om några dagar.

Kina för att äta lunchbuffé, lika gott som vanligt.

Erikshjälpen, där Rune hittade ett par vantar.

Dollar Store där det blev lite smått handlat. 

Arken där det inte blev något handlat.

Rusta där det också blev småsaker handlade.

Hemåt, men inom Matöppet. Jag behövde apelsiner. Det blev en hel låda clementiner också... Så attans gott!

Känner mig som en skurk som inte uppdaterar med foton, men tiden räcker inte till. Mycket prat i telefonen med valpspekulanter. Mycket städande efter smutsiga hundar. Det töar... Vittra kom in och såg ut som om hon hade gjort någon vetenskaplig utgrävning. Som vanligt... Suck, det är omöjligt att hålla rent...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards