quipuskennel

Alla inlägg den 8 februari 2023

Av Quipus - 8 februari 2023 22:00

Malin kom och hälsade på. Eller rättare sagt, hon var chaufför åt Greta Gris. Greta var här på kärleksmöte med Vide. Parningen gick jättebra, inget spillande idag inte.

Malin och jag körde till Hjalmar Möller i Vellinge. Jag skulle ha liniment till mina taskiga muskler. Ett par andra saker följde också med, men bara nödvändigheter. Även om där var en hundsäng som jag GÄRNA hade tagit med hem.

Så till Trelleborg, det ligger ändå på vägen. Handlade lite på Dollar Store. Malin körde mig hem igen och sedan for hon tillbaka till sitt hem.

Hem och sedan iväg igen, då till Skurup. Hämtade paket på Kupén, handla på Coop. Handlade till oss, Lars och Kent. Upp till Lars, med oss hade vi Vittra och Tea. Fikade och snackade skit.

Till Kent och lämna hans varor.

Nu är vi hemma, hundarna har fått mat. Vi köpte färdigt som vi åt hos Lars, så det är klart.

Panda har haft lite ont i magen idag och låg i böneställning. Tror han har stulit lite för mycket kattmat... Han fick en dos Pro-Kolin. Hoppas det räcker.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards