quipuskennel

Alla inlägg den 28 februari 2023

Av Quipus - 28 februari 2023 19:02

Vackra Raqqa

   

Av Quipus - 28 februari 2023 19:02

Vackra Temla

 

Av Quipus - 28 februari 2023 18:54

Fick förfrågan om jag kunde komma till Svedala för att assistera vid en parning. Jag for så klart iväg. Tyvärr är hanen för ung ännu, 18 månader. Det är olika när dom är redo och denna snyggningen var inte där än.

Istället kom Tina hit med sin snygga Ronja (det är vi som har fött upp henne...) för att para henne med Panda. Parningen gick jättebra och vi kör på någon gång till.

Tidigare på morgonen hade jag gjort en massa jobb vid datorn förresten, så det måste ju också med. 

Gjorde vid Freia inför hennes flytt. Lite tovor bakom öronen var vad som behövde åtgärdas.

Freia blev sedan hämtad till sin eventuella fodervärd. Vi har börjat med ett inackorderingsavtal i en månad för att se så att allt fungerar. Efter den månaden kan det bli tal om fodervärdsavtal.

Matningen är klar för dagen.

När jag sedan satte mig i soffan kände jag hur trött jag var och hur ont jag hade av fibromyalgin. Men det är mycket just nu, så det får gå. Bara några dagar till med mycket att styra med.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards