quipuskennel

Alla inlägg den 20 februari 2023

Av Quipus - 20 februari 2023 23:45

Jag körde till Skurup i förmiddags, för att hämta medicin. Medicin restnoterad till mitten av mars... Min värk trivs inte med ersättningsmedicinerna, men vad göra?

På vägen hem ringer min mobil, precis när jag vänt av i Önnarp. Det är ett okänt mobilnummer, så jag antar att det är telefonförsäljare. Därför svarade jag lite lagom surt med mitt namn. En vänlig mansröst presenterar sig, det är kennelkonsulenten! Han berättar att han är hemma hos mig. Är jag hemma? Nej, men om bara några minuter så.

Väl hemma så regnar det är allmänt svinigt väder. Kul att behöva visa upp hem och hundar då... näää... Strunt samma, bara att gilla läget.

Avtal gicks igenom och lite allmänt prat. Dom var 2 stycker förresten. Honom hade jag haft att göra med tidigare, henne var det första gången jag mötte. Tror jag...

Allt gick bra och vi fick ingen negativ kritik. Känns så bra!

Fick vilat en stund innan vi for iväg på vår utflykt. Jag är för trött för att brodera ut det ikväll, men 2 av våra "barn" har flyttat hem igen!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards