quipuskennel

Alla inlägg den 12 april 2023

Av Quipus - 12 april 2023 20:12

Följde med Lars som stödfigur då han skulle på läkarundersökning. Undersökningen gick bra och visade inga otäckheter.

Efter det körde vi till AllFrukt, där jag handlade en del. Vidare till Biltema, för Lars skulle köpa tvättprylar till sin bil. Happy Candy så klart, eftersom vi var på Svågertorp. Och så ut och köpa ett begagnat objektiv till Lars kamera.

Hemma var Rune och passade hundar, hus och katter.

När jag kom hem slocknade jag som en klubbad oxe. Sov dåligt inatt, så klart. Min hjärna stimmar när jag ska iväg.

Men jag har hunnit med hundarna också, så klart. Grejs, som ju flyttar på lördag, har fått åka bil och gå i koppel. Inget av det är så jättepopulärt, men men. Hon dreglade inget i bilen, för första gången. Vi gick sedan en liten runda i koppel med hyffsat resultat.

Ikväll har dom fått råa kycklingvingar, mycket uppskattat!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards