quipuskennel

Alla inlägg den 15 april 2023

Av Quipus - 15 april 2023 20:08

Denna veckan har varit full! I tisdags begravning av "svärmor". Onsdag var jag följeslagare åt Lars, som skulle på läkarbesök i Malmö. Torsdag var jag själv hos läkare, sedan hos veterinären för besiktning av Grejs. Fredag körde jag till Sjöbo för att Grejs skulle på spa. Sedan Skurup med Rune för att handla och lite sådant.

Och så idag fick vi besök. Härliga Elin kom och hämtade sin familjs nya gull; Grejs. Med sig hade hon sin sambo Simon och sin mamma som jag tyvärr har tappat bort namnet på. Allihop var underbart trevliga och jag känner mig så tillfreds med denna försäljningen.

Just det! Innan dess, i morse, hämtade jag Lars hos Tobias. Lars bil Vilgot skulle till doktorn då bromsarna inte fick godkänt. Lars ville ju hem och det är lite långt att gå 1 mil. Klart jag kör! Vi passade på att handla tillsammans också.

Efter att Grejs åkt slocknade jag på soffan, helt slut efter veckan. Men så glad att allt har klaffat!

Lycka till Elin med familj!!

Av Quipus - 15 april 2023 20:07

Bjäratrollens Bombus Superbus

Se så vacker...


 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards