quipuskennel

Alla inlägg den 1 september 2023

Av Quipus - 1 september 2023 21:40

Ett veterinärbesök, hos Malin i Beddinge. Dock inte med någon av våra egna, utan med Maggans Lilleman. Han skulle ha sin årliga vaccination.

Internet är tillbaka, tack och lov. Men vi har ingen tv. Tvboxen gick sönder i förrgår, ny beställdes. Den kom igår, men dom hade glömt upplysa oss om att vi behövde ett nytt programkort. Ingen tv över helgen.

Det kan man kanske tycka är ett litet problem. Det är det säkert för dom flesta. Men jag har stort problem med nätterna, på mer än ett sätt. Dels har jag min sömnstörning, som är vad den är. Dels kan jag inte ha tyst och mörkt i rummet när jag sover. Då "lyser" alla tankar och funderingar igenom och jag kan inte sova.

Genom att prata om detta har jag fått veta att många andra har det så också. Kändes faktiskt skönt.

Men killen på Allente hjälpte mig så jag kan ha tvn på genom mobilen i alla fall. Skönt! Kan kanske sova inatt då? Har knappt sovit dom senaste 2 nätterna.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards