quipuskennel

Alla inlägg den 17 juli 2018

Av Quipus - 17 juli 2018 23:04

I förmiddags var vi på IKEA... Inte mitt favoritställe. Men jag var chaufför åt Bettans husse, som skulle köpa en ny ugn. Min bil är bättre lämpad för sådana transporter.

Naturligtvis passade jag och husse på att handla lite också, bland annat lite blommor. Och nya glas! Och dörrmattor! Så det var rätt kul ändå.

Veckohandling efter det, på Coop i Skurup. Skönt att slippa göra det själv, husse var med.

Ikväll var vi på Svaneholm. Vi hade med oss Yakki, Willow och Wizzka. Yakki fick gå lös största delen av promenaden, stolt över det! Wizzka gick med husse, hoppade upp på massor av stenar och stubbar. Willow var mer uppmärksam på allt som hände runt omkring. Hon hittade massor av grodor som var spännande att förfölja. Just som hon skulle svälja en, så försvann den under några löv. Snopet! Bettan och hennes husse var med också.

Nu ska hundarna få komma in och äta sina köttbullar - MUSH! 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards