quipuskennel

Alla inlägg den 3 oktober 2022

Av Quipus - 3 oktober 2022 19:55

Jag (Vittra) tog matte med som chaufför på en liten turné idag. Vi började hos Malin i Linderöd. Ärendet där var att hämta hem Panda. Han har varit såld till en annan kennel, men kommit hem igen. Han gillade inte barnen, tyckte dom var lite läskiga. Inte så att han bet, men han var olycklig. Attans stilig karl...

Arken Zoo ville jag till. Matte hade en rabattcheck där som jag ville utnyttja. Jag fick en ny sele! En rosa! Och så fick vi en leksak med hem också, en sådan prasslig. Ovanpå det så låg där en matta för pyssel. Människan lägger godis i den och så får vi hundar snosa runt. Ska bli kul!
Vi hälsade på hos Catarina i Sjöbo en sväng. Matte handlade inget, duktigt!

Dollar Store i Sjöbo och så Willys i Skurup.

Det var skönt att komma hem efter en kul dag i bilen. Jag älskar att åka bil!

Här kommer ett par gamla foton av Panda som matte hjälpte mig att hitta:

   

Av Quipus - 3 oktober 2022 19:54

Namn har diskuterats fram och tillbaka. Senaste budet är Viila. Så det heter hon tills vidare. 

Foton tagna inomhus, så ursäkta dålig kvalitet.


     

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards