quipuskennel

Direktlänk till inlägg 7 februari 2023

Vide har parat

Av Quipus - 7 februari 2023 19:46

Eller ja...

Rune och jag tog med Vide, Panda, Lego och Woff-Lan till Malin i Linderöd. 

Vi hade några projekt...

Vide skulle para en av Malins tikar. Greta... Hon är söt som socker... Älskar henne. Det gjorde Vide också. Men tyvärr misslyckades han och spillde utanför. Men hans arbetsvilja glädjer oss. Vi provar igen imorgon. Då ska vi hjälpa honom, men så lite som möjligt.

Jag chipmärkte ett gäng katter också. Snabbt och effektivt! Vår egen Elvis chipmärkte jag igår. Han satt i trappan och åt så jag attackerade honom bakifrån och chipmärkte. Enda reaktionen jag fick var ett litet meow.

Efter det stack Malin och jag iväg till Gun för att hämta våra nya råttfångare. En svart/vit hona som husse döpte till Svarta Sara. Den röd/vita hanen blev Lata Laban.

 
 
Malin

Malin

7 februari 2023 20:25

Ja Vide var ju väldigt nöjd med sin prestation i alla fall. Men blir ju inte många valpar när man spiller på golvet. Men han får A+ för väl utfört försök.

http://bjaratrollenskennel.bloggplatsen.se

Quipus

7 februari 2023 20:28

Haha, ska framföra detta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Torsdag 18 april 20:44

Hundarna är ute mycket, kommer in och är vårglada. Doftar vår gör dom. Härligt! ...

Av Quipus - Onsdag 17 april 20:33

Bråk i flocken gör att vi måste leta nytt hem åt Alan i första hand. ...

Av Quipus - Tisdag 16 april 21:17

En väninna till mig köpte en longerlina på Landäng i Skurup. Hon valde longerlina framför spårlina eftersom longerlinan var skönare att hålla i. Linan skulle användas till en hund på ca 40kg. Haken gick sönder efter typ ett halvår och hunden kom lö...

Av Quipus - Måndag 15 april 21:28


 

Av Quipus - Söndag 14 april 20:10


Läckerbit en Zimbi, son till Kenzo och Vittra   

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards