quipuskennel

Alla inlägg den 2 januari 2023

Av Quipus - 2 januari 2023 19:35

Hoppsan då! Så det kan bli!

Kent var på besök idag. Vi skulle kolla om det möjligtvis är så att Nowah löper utan blod. Hon har betett sig lite skumt. Vide fick komma ut och träffa henne, men nä. Något löp är det inte. 

Nowah fick gå in i bilen igen och Rune släppte ut flocken. Kent stod utanför staketet med handen hängande innanför. Se DET tyckte inte Slända om! Hon hoppade upp och bet honom i handen. Som tur var hade han handskar på sig, annars hade det nog tagit värre. Så klart glömde han bort sig en stund senare och Slända kom sättande i högsta fart för att tillrättavisa honom igen. Men det gången hann han få undan handen.

På eftermiddagen körde jag och hämtade Lotta, som jag inte har träffat på länge. Tiden har inte räckt till, varesig för henne eller för mig.

Lotta har kraschat sin bil i halkan som var tidigare och den står nu på skroten i Tomelilla. Bilen behövde tömmas, så vi åkte dit för att göra detta. Efteråt blev det pizza på Piri Piri, handla på Lidl och Bo Ohlsson. Vidare till Skurup för att handla på Dollar Store, sedan hem med Lotta.

Här hemma har Rune tagit hand om hundarna. Skönt! Jag har inga fler direkta måsten idag.

Foto av min ilskna lilla Slända:

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Skapa flashcards