quipuskennel

Alla inlägg den 13 januari 2023

Av Quipus - 13 januari 2023 20:03

Rune och jag tömde Pixi på allt onödigt som jag har en vana att ha i mina bilar. ALLT ska finnas till hands!

Jag körde sedan Pixi till Tobias, som ska kolla vad som fattas henne. Det var en intressant biltur. Jag tvivlade på att jag skulle komma fram ens. När jag kom till uppförsbacken var det kört. Till sist stod vi stilla. Jag fick en snilleblixt att jag skulle backa och liksom ta sats. Det funkade! Jag fick dock göra det 3 gånger... Gapskrattande för mig själv satt jag i skruttiga trasiga bilen. Men till slut kom jag fram. Är så rädd att det inte ska gå att laga eller att det ska bli dyrt som fan.

Annars har dagen varit bra. Ända fram till nu ikväll när jag fick mig en knäck. Återigen började jag ifrågasätta mina livsval. Jag klarar inte av folk som far med osanning. Sådant kommer alltid fram. Det var det som hände ikväll. Känner mig tom och vet inte hur jag ska agera nu, Ännu en gång.....

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards