quipuskennel

Alla inlägg den 5 januari 2023

Av Quipus - 5 januari 2023 20:32

Av Quipus - 5 januari 2023 19:51

En Nissan blev det, hämtades i Bjärsjölagård idag.

Tyvärr var det ju inte jag som köpte ny bil... Det var Lotta. Lotta lyckades halka av vägen, som jag skrev häromdagen. Nu hade försäkringspengarna kommit, så en ny bil inhandlades. Det blev en liknande som hon haft tidigare, typ Suzuki, men nu av märket Nissan istället.

Passade på med ett besök hos Catarina i Sjöbo, när vi ändå var på det hållet. Hämtade hundmat. 
Lotta bjöd på lunch på Gondolen. Mycket uppskattat, men något har hänt. Ny ägare? Vi går nog inte dit fler gånger.

Ica Kvantum hade bra pris på kycklingdelar. Hundarna köpte 4 kg vingar och 2 kg ben.

Dollar Store stod näst på tur, handlade värmeljus. Vi har ju inte satt igång värmen i huset, utan nöjer oss med värmeljus och en liten värmefläkt vid behov. Detta så klart på grund av elpriserna. Vi klarar oss alldeles utmärkt med detta.

Lotta fick för sig att hon ville till Ystad, Öppna Hjärtat. Jag är inte särskilt svårövertalad... Efter det blev det Erikshjälpen där jag hittade 6 plädar till hundarna för 15-20:-. 

Hämtade Rune i Skurup. Han hade varit på besök hos sin mamma, som är sjuk. Vill inte gå in på fler detaljer, så jag inte har fått klartecken om det är ok.

Nu har vi klarat av alla sysslor och nu är jag TRÖTT!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards