quipuskennel

Alla inlägg den 17 januari 2023

Av Quipus - 17 januari 2023 20:40

Dagen började 5 med utsläpp av hundarna. Rune och jag gjorde oss iordning, tog in hundarna, lagom tills Lars var här för att hämta oss.

Idag var sista cellgiftsbehandlingen för Lars. Vi hänger så klart med, fast med en lite annan plan. Vi har fortfarande ingen bil. 

Bilen står kvar hos Tobias och vi får se om det över huvud taget GÅR att göra vid henne.

Efter behandlingen handlade vi på AllFrukt, så klart.

Tillbaka till Skurup där jag lämnade Lars och Rune åt sitt öde medans jag handlade på apoteket och Coop.

Så fika hos Lars.

Lotta hämtade mig och Rune. Vi lämnade av Rune och matvaror hemma hos oss. Lotta och jag for vidare till Trelleborg. Det blev en dag (några timmar) av shopping innan jag blev hemkörd.

Väl hemma, där Rune haft hand om hundarna, somnade jag som en sten i soffan. För ovanlighetens skull sov jag GOTT!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards