quipuskennel

Alla inlägg den 3 oktober 2018

Av Quipus - 3 oktober 2018 22:38

Idag har jag och Rune umgåtts i princip hela dagen. I morse var han på möte i Limhamn, jag skjutsade dit, väntade i bilen. Under tiden pratade jag med med väninnan Maria, som nyligen fick hem en sheltie-tik från Polen. Ska bli se spännande att träffa den!

Rune blev tillfrågad om han kunde jobba 8.30-19.30 imorgon, trots att han är ledig. Han tackade ja. Sedan jobbar han fredag till lördag. Och efter att han kommit hem styr vi mot Ystad och går på loppisar.

Efter mötet körde vi till Emmaus Björkå och handlade lite t-shirts för 20:-/styck. Och så in på Özen Allfrukt, fick med oss en hel kasse frukt och grönt för 150:-.

Sedan körde vi till Svågertorp, åt lunch på Mangal, jag kycklingfilé, Rune lamm. Jättegott!

Hemma igen släpptes hundarna ut och vi packade upp och sedan vila. Min nacke gör verkligen ont för närvarande. Dels är det blåsten, sedan att köra bil inne i en stad. Korta, snabba huvudrörelser...

Ikväll har vi ätit en fruktsallad med apelsin, mandarin, banan, äpple, stjärnfrukt och vindruvor. Hittade skumma vindruvor jag inte sett förut, dom är avlånga! Mycket gott blev det. Vi hade glass till. 

Hundarna har inte fått så mycket uppmärksamhet idag, men det tycker dom nog är skönt en dag emellan.

Rune sitter och tittar på tv, hundarna är ute, jag ska sitta här vid datorn en stund, lyssna på musik och spela Howrse.

Trelleborg imorgon.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards