quipuskennel

Alla inlägg den 9 oktober 2018

Av Quipus - 9 oktober 2018 21:17

Mer information efter den 23/10.

Annars har jag hängt med och hos Maggan och Lilleman några timmar. Härligt att sitta och bara prata strunt. Vi var och gjorde ärenden först, sedan var vi och åt på Pizzaboden. Efter det körde vi hem till henne och satt vid köksbordet ett par timmar och pratade om allt och inget. 

Husse jobbar... Alltså är här musik på hög volym och jag sjunger med för glatta livet  . Händer aldrig när någon annan är i närheten.

Maggan och jag var hos svärmor idag, Maggan handlade torgvantar och raggsockor. Hon hittade en snygg tröja också, som lades undan några dagar. Den klädde henne verkligen. 
Svärmor är otrolig på att sticka. Häromdagen berättade jag om en idé jag fick och idag var den färdig. Ska be Rune fota mig imorgon, så ni får se den. Jag lovar att ni kommer skratta... Men det är liksom det som är meningen, den ska sprida glädje!!!  

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards