quipuskennel

Alla inlägg den 5 oktober 2020

Av Quipus - 5 oktober 2020 20:09

Vide har varit hos sjukgymnasten idag. Idel beröm, både till mig och lilla hunden. Kändes bra! Stygnen togs och nu slipper han tratten! Eller rättare sagt, sjukgymnasten vill att han ska ha den på natten om han är mycket på och pillar där. Men det är han inte. Han ska in på fredag och röntgas och eventuellt opereras igen för att ta bort plattan.

Efteråt fick han gå och kissa innan vi körde vidare till Svågertorp. Plantagen har 25% rea på orkideer... Jag har ju fått lite orkideefnatt sedan jag fick min första av Catarina. Köpte en till strax därpå och så fick jag en av husse. Dom här 3 ville ju faktiskt ha syskon, så jag köpte 2 till idag. Nu ska jag jaga begagnade glasytterkrukor åt dom. Någon som har över??

Medans jag skriver detta har jag VH1 på på tvn; 80-talsmusik. Så många bra låtar...

Hundar och katter matade för kvällen, så nu ska jag förhoppningsvis få en lugn kväll. Som sällskap har jag hemsk värk...  

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards