quipuskennel

Alla inlägg den 16 oktober 2020

Av Quipus - 16 oktober 2020 20:27

Bloggen beter sig som om den gick i sirap, allt tog tid för att logga in. Men å andra sidan har jag inte mycket att skriva heller, så det kanske är därför? Bloggplatsen tänkte att jag inte hade något att tillföra, så kaaaaaanske skulle jag hinna ångra mig och skita i att logga in? NÄ!

Provade att ha Vide utan tratt, men se DET var för tidigt. Stygnen tar vi på onsdag, så den får väl vara kvar tills dess. Han har den såklart inte hela tiden, men har jag inte koll på honom när han är i sin hage, så måste tratten vara på.

Vittra, som är räknad att valpa 3/11, vill inte äta hela portionerna längre. Alltså börjar jag dela upp så hon får ordentlig frukost från och med imorgon.

Flocken får torrfoder på morgonen, utspritt på gårdsplanen. Mycket för att dom ska hålla truten och pyssla med mat istället, när dom är färdiga med toalettbestyren. Funkar bra, hoppas grannarna tycker detsamma.

Nu är det dags för oss människor att äta. Hundar och katter har fått sitt.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards