quipuskennel

Alla inlägg den 10 juli 2020

Av Quipus - 10 juli 2020 21:38

Var DET nödvändigt???????

Reser mig upp för att börja fixa med hundmatningen. Tittar ut genom fönstret, det ser ut som det snöat... Nääädååå! Ungjävlarna (läs Humla) har fått tag i hanarnas skvättskydd med innehållande inlägg (läs dambinda). Detta inlägg är sönderdelat i små små små bitar och utspritt över hela gårdsplanen...... KUL!!!

Av Quipus - 10 juli 2020 19:17

Lika produktiv som jag var igår, lika oaktiv har jag varit idag. Nä, inte riktigt, men nästan. Körde husse till Lomma. På eftermiddagen körde jag till Skurup för att handla tillsammans med Maggan. Vi var och åt kycklingschnitzel också, så middagen är avklarad. Det kan annars bli lite si och så med det när husse inte är hemma. Annars har dagen gått åt till att tvätta sommarkläderna. Oj, vad jag har mycket fint! Får nog sluta gå och slasa runt i jeanstights och t-shirt...

Ska sitta vid datorn en stund och lyssna på muik. Spela mitt hästspel också så klart.

En sak jag har reagerat på - flera människor som har lämnat kommentarer. Jättekul! Men länken som skickas med (olika företag) leder oftast ingenstans. Varför???

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards