quipuskennel

Alla inlägg den 15 juli 2020

Av Quipus - 15 juli 2020 23:16

Körde till Catarina i Sjöbo med Karlos och Vittra. Catarina bad mig att ta med Nemi också, så kunde hon leka med Catarinas Lily under tiden. Klart jag gjorde det, perfekt socialträning. Fast om man läste det tidigare inlägget idag, så var det inte jättekul att visa upp henne, skitig som fan.

Karlos och Vittra blev så jättefina! När dom var färdiga kände och klämde Catarina på Nemi. Alltid nyttigt att gå igenom andras hundar. Jag såg hur det kröp i henne och till sist frågade hon om hon fick bada henne också. ABSOLUT! JA TACK!

Lotta var med och lånade det lilla trimbordet för att borsta igenom sin lille Anton, chihuahua, som blivit nerpinkad av familjens stora blandishane Assar. Lotta hivade in Anton i badet med den följden att han började fälla. Så vi var tre som pillade med hundar, jättemysigt.

Pratat med Carro nu ikväll, saker på gång där...

Foto av Nemi med nya kompisen Lily


 

Av Quipus - 15 juli 2020 07:02

Tror gänget försöker lära Nemi en läxa. Dom har grävt en grop vid trappan och i den hade dom puttat ner Nemi... Bör jag vara orolig?

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards