quipuskennel

Alla inlägg den 26 juli 2020

Av Quipus - 26 juli 2020 19:52

Jag och Rune tog med oss Vittra, Viking och Karlos till Ystad igår. Vi skulle gå på loppisar på Österports Torg. Men se det blev det inget med. Verksamheten har stoppats tills vidare på grund av corona.

Men vi tog våra tre fina och gick upp och ner med gågatan. Dom uppförde sig bra, så klart.

På vägen hem körde vi genom Beddingestrands Byaloppis, så lite loppisar blev det.

Sista loppisen vi besökte fick vi uppleva hur liten världen är. Dom kände igen Rune sedan hans tid som skivhandlare i Skurup. Och så kände dom igen mig som sheltiemänniska. Det visade sig att dom ägt Mulle-Meck, som var efter min fine Cree. Så jättekul att träffa dom! Jag gav dom vårat visitkort om dom skulle vilja komma i kontakt med oss. Det var väl inte helt omöjligt att det skulle bli aktuellt med en ny sheltie där. Dom är så hjärtligt välkomna!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards