quipuskennel

Alla inlägg den 14 juli 2020

Av Quipus - 14 juli 2020 23:14

Lotta och jag var i Malmö idag. Jag fick köpt några par skor, jättebilligt! Så klart var vi och åt på restaurang Mangal på Svågertorp, gott som vanligt! Upp till Happy Candy, handla lite godis. Lager 157 och fick med några klädesplagg som jag egentligen inte behöver. Erikshjälpen där jag hittade det sötaste rivjärnet någonsin. Emmaus Björkå där jag inte hittade något alls. Myrorna där jag inte hittade något alls. Vidare till Mobilia och in på Ohlssons tyger. Hittade 2 tyger jag ska köpa när jag har råd. Så till Yogiboost... Ny tjej bakom disken. Vi handlade våra glassar och sätter oss vid favoritbordet. Där har jag koll på allt som händer, tyvärr... Tjejen bakom disken förändras plötsligt och blir enormt fnissig och med flirtiga rörelser släpper hon ut håret och rufsar runt med det. Kastar med det och fluffar runt. Så vänder hon sig mot 2 killar i rätt ålder och är JÄTTEFLIRTIG med den ena. Fortsätter fluffa runt och slänga med håret. Gör en Milkshake som hon överräcker till sin favorit, utan att ta betalt. Kompisen får ju också ha en. Och favoriten måste ju ha en till. Hon fortsätter dansa runt och slänga med håret.

Lotta och jag blir färdiga och jag promenerar bort till disken. Fick det nog att låta som att jag var någon slags spion för Yogiboost när jag talade om att såhär får vi inte uppföra oss när vi arbetar med livsmedel. Hon hade väldigt svårt att ta kritiken, men jag fortsatte att tala om vad jag tyckte och tänkte. Hon bad lite försynt om ursäkt, men det räcker verkligen inte för mig. Tyckte det såg oaptitligt ut med detta hårslängande runt bär och annan topping. Jag kommer absolut att ringa till Yogiboost och berätta detta.

Annars har jag pratat i telefon hur mycket som helst. Malin, Catarina och Carro. Men nu lägger jag ner för kvällen.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards