quipuskennel

Alla inlägg den 1 mars 2023

Av Quipus - 1 mars 2023 18:28

Kent följde med mig till Veberöd för att hämta Opelns däck från skroten. Rune stannade hemma och eldade kvistar och kottar och lite annat. 

Jag frågade skroten om dom kunde hjälpa mig med vänster bromsljus på Urzula och det blev gjort. Det var lite pillande men nu funkar båda bromsljusen. 

Lämnade hem Kent och körde hem. Kent kom efter en stund och hämtade sina kaffekapslar. Med sig hade han Nowah så jag kunde kolla hennes löp. Hon ser kanonfin ut i kroppen, hoppas på en fin kull efter henne.

Rune och jag fixade med bilen när Kent kört hem. Vi fällde större delen av baksätet, så nu är där bara plats till en person bak. Men vi har nästan aldrig folk med oss. Därför kan vi lika gärna ha en hundbur till där. Mycket nöjda blev vi.

Sedan vilopaus innan Tina och Roland kom med snygga Ronja. Det var meningen att hon skulle paras idag igen, men se DET gick inte. Hon var över och har väl haft en kort höglöp då.

Nu är hundarna matade och vi ska strax äta. Köttbullar och pasta blir det.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards