quipuskennel

Alla inlägg den 18 mars 2023

Av Quipus - 18 mars 2023 17:56

Hon heter Grace egentligen, men Grejs låter roligare. 

I stamtavlan heter hon Quipus Grace Kelly Monaco Princess. Lite drygt 6 månader, kullsyster till Ghost och Tea (Galatea). 

Pappa är Painted in the Dark D'Ares Da Serra "Dali". Mamma är Quipus Accagas Hekate Dragon Fly "Slända".

 

Av Quipus - 18 mars 2023 17:52

Sitter och skrollar på TikTok när min kropp inte vill som jag vill. Hittar en video med stamtavlor. Känner igen fotona... Det är foton jag tagit ju! Så jäkla kul! Det visade sig vara en svart/vit hane efter Alan. Jag har ju fött upp Alan och äger honom igen. Hans pappa har jag ägt; Aska. Han gick bort i en hjärnhinneinflammation. Hans mamma har jag fött upp; Yakki. Hans morfar har jag ägt; Xander. Han gick bort i fästingburen sjukdom.

Chattade med ovan nämnda hunds ägare, det var så kul! Det visade sig att hon varit inne på bloggen förut och nu har hon till och med kommenterat på ett inlägg. 

För mig känns det konstigt att vara sedd, då jag inte "syns" på alla möjlliga sociala medier. Jag har ett TikTok konto, men är för feg för att lägga ut något. Kommer kanske...

Välkommen hit i alla fall - Stich's ägare!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards