quipuskennel

Alla inlägg den 17 februari 2024

Av Quipus - Lördag 17 feb 21:48

Idag är det min tur att skriva här. En ära, då jag inte bott här mer än några veckor. Men matte har ett gott öga till mig...

Matte har blivit ordentligt grattad, många har smsat och mailat. Hon har blivit så glad var gång!
Lars var här en sväng. Han bjöd på mat från Tassa's Thai. Ja, inte till oss hundar då... Och så fotograferade han mig och Scott. Får se när fotona kommer, han är petig...

Och så var det Melodifestivaldeltävling ikväll. Oj, det var ett långt ord jag klarade av. Matte och husse var nöjda med Cassi Opeia, resten kunde man hoppa över. Men matte fick erkänna att Gunillas låt var bra ändå, bättre än väntat.

Nu ska jag sova, är ju bara en bebis. Tack för ordet!



Lucifer  

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards