quipuskennel

Alla inlägg den 20 april 2020

Av Quipus - 20 april 2020 21:49

Hämtade husse i Lomma i morse. Efter det körde vi till Helsingborg för att hämta en bilbur. Som var för stor....... Så vi körde därifrån i ogjort ärende. För att trösta oss lite tyckte jag att vi kunde titta in på Emmaus Björkå. Som var stängt. Men Allfrukt var öppet, så vi handlade lite där. Körde till Myrorna. Som var stängt. Sur som en gurka styrde jag Cobby mot Svågertorp. Husse skulle få korv med bröd från Biltema. Men först skulle jag handla lite till Cobby. Hittade vad jag letade efter och så ställde vi oss i kö till fiket på Biltema. Och då blev det strömavbrott. På hela Svågertorp. Det beräknades att det skulle vara i cirka en timme. SÅ länge väntar jag inte på korv. Eftersom det var strömavbrott på hela Svågertorp, så fick jag inte handlat på Happy Candy heller  ! Attan också!

Resten av dagen har varit bra i alla fall!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards