quipuskennel

Alla inlägg den 2 april 2021

Av Quipus - 2 april 2021 21:42

Hade sovmorgon, tack husse!

12 kom parningstiken till Dali, men hon var över löpet. Det blev i alla fall en parning.

Lastade sedan in Zajva och Cree i bilen och styrde mot Skurup. Lämnade av husse hos Bettans husse. Dom skulle handla byggvaror till Bettans husses lägenhets renovering. Konstig mening det blev. Jag hämtade upp Maggan och vi körde och handlade på Dollar Store. Jag behövde bara kattmat och Bettan beställde hundgodis.

Lämnade Maggan och hämtade husse, fast fika hos Bettans husse först.

Husse och jag körde och handlade på Coop. Sedan vidare till Svaneholm där vi gick genom parken och runt slottet och tillbaka till bilen. 

Körde hem och åt blåbärspaj och somnade 

Husse väckte mig då han viste att jag ville se Masked Singer. Jag satte tvn på paus och vi matade hundarna. Husse lagade mat (chikybits och pommes) medans jag började titta. Gissade på 3 - Draken är Sofia Wistam, Fåret Christina Schollin (vilket det ju faktiskt var) och Voodoo-dockan Ola Salo. Stämmer väl inte riktigt med längden, men han har vana av att gå i höga klackar. Får väl se i kommande program. Om jag kommer ihåg att titta...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards