quipuskennel

Alla inlägg den 15 april 2021

Av Quipus - 15 april 2021 20:34

Vittra var tidig i sitt höglöp! Är säker på att jag inte missat början, eftersom jag har tittat på Zajva och Vittra 2 gånger om dagen.

I alla fall så blev det parning idag, mellan Dali och Vittra. Hon blöder fortfarande litelitelite, men det är olika från tik till tik och från löp till löp.

Dali och Vittra är så söta tillsammans. Dom passar verkligen ihop  , kära som klockarkatter.

Zajva har blrjat löpa idag! Dali får jobba en del nu. 

Imorgon blir det en tur till Linderöd där Vittra ska träffa snygge Fritz. Ska bli spännande det här, med att para tikarna med 2 hanar. Det blir visserligen en extra kostnad, men eftersom jag inte har någon språngavgift eller valpavgift, så funkar det.

Kom just på att jag faktiskt fotat lite idag. Borstade alla hundarna först och sedan fotades dom flesta i flocken. Får bli någon annan dag som jag sätter in foton här. Mycket nu...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards