quipuskennel

Alla inlägg den 9 april 2021

Av Quipus - 9 april 2021 22:23

Attans, höll ju på att glömma! Det är idag 2 år sedan jag och husse var i Tjeckien och hämtade hem 2 härliga hanar; Karlos och Aska. Aska finns inte med oss längre, då han fick hjärnhinneinflammation och blev mycket mycket sjuk. Men Karlos, kära lille hunden, lever och mår bra. Skulle förstås ha fotat honom... Ligger verkligen efter med fotograferingen, men är beroende av vädret. Tar ett äldre foto:


 

Av Quipus - 9 april 2021 21:14

I hörlurarna ikväll:


Av Quipus - 9 april 2021 21:07

Idag fick vi äntligen träffas, familjen från Halmstad och vi och våra hundar. Dom är vänner med Yolos ägare och vill gärna ha ett eget litet monster. Vi får hoppas att vi kan snickra ihop en bra liten kille åt dom.

Förbaskat trevliga människor i alla fall, alla 4. Dom flesta av hundarna gillade dom också. Dali gick såklart inte fram, smög i kulisserna och stal åt sig en sniff här och där. Cree, som är hopplöst dåligt socialtränad, såg till att vi alla var samlade genom att valla oss.

Vädret var inte det kuligaste. Mulet, men inget regn, tack! Så klart blåste det, men vi försökte stå någotsånär i lä.

Det blev ett mycket givande och trevligt möte och jag vill såååå gärna att en av våra bebisar ska hamna hos dom.

Hundarna har fått mat, husse äter för fullt, jag stoppade i mig 10 delikatessköttbullar. Det fick räcka idag. Åt ingen middag igår heller, men berätta inte det för husse.

Nu sitter jag vid datorn med hörlurar på, Alan Walker spelas för fullt. Värken bär sig riktigt illa åt, men det räknade jag med.

På planeringsstadiet är att lillasyster ska komma och hälsa på!!!! Oj, vad jag längtar!!!!!!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards