quipuskennel

Direktlänk till inlägg 28 april 2021

Trött

Av Quipus - 28 april 2021 20:44

Värken är lite lagom tråkig. Rösten är helt åt helskotta. Men det är ju kanske bra om jag då höll tyst några dagar? Och hur är det tänkt att gå till??? Ni som känner mig, VET att det inte fungerar.

Dricker min dekokt på ingefära och citron. Smakar urk, men har gjort nytta. Var inne och handlade idag, men glömde köpa ingefära. Får ta det imorgon.

Hundarna fick viltkött ikväll, första gången vad jag vet. Mycket uppskattat! Till och med Dali åt upp hela portionen. Dali är dålig på att äta under löpen, så troligt är det att det är på sluttampen. Ska para Zajva med Karlos imorgon, om det går. Sedan får hon vara nöjd.

Fick svar från SKK angående Vittras dubbelparning och det var inga problem. Dom hade fått informationen dom behövde.

Pappren på Viking är skrivna. Han är HÖGT älskad i sitt nya hem...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Quipus - Måndag 13 maj 20:35


Fick faktiskt ytterligare ett foto av Ghost häromdagen. På stranden med "storebror"   ...

Av Quipus - Söndag 12 maj 22:30

Alans människor ringde idag. Det verkar gå bra och dom vill att jag ska boka tid för veterinärbesiktning. Jag lovade kontakta min veterinär imorgon, så vi kan lösa detta. Känns underbart!! ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 23:33

Idag blev det Vide och Lucifer som åkte in i duschen. Husse jobbar på.  ...

Av Quipus - Lördag 11 maj 21:27

Ghost skickade ett så härligt sms idag. Han berättar att han är på sin första husvagnssemester och trivs bra med det. Bryr sig inte om dom andra hundarna i dom andra husvagnarna, vaktar lillebror på lekplatsen. Duktig liten man!!!       ...

Av Quipus - Fredag 10 maj 21:22


Grejs människor skickade ett sött foto där hon ser så underbart glad ut. Grejs heter egentligen Quipus Grace Kelly Monaco Princess.   ...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards