quipuskennel

Alla inlägg den 6 september 2021

Av Quipus - 6 september 2021 19:37

Trelleborgs Allehanda ringde och ville komma och intervjua husse angående skjutningen den 1/9. Såklart var dom välkomna!
Men först hade vi besök av Viking med vidhängande husse och hussens väninna. Syftet med besöket var att dom båda 2 söker omplaceringshund. Men jag har inget som det är just nu. Alla hundar vi har hemma har ett syfte, kanske inte nu, men i framtiden. 

Medans dom var här, så kom TA. Husse pratade med dom själv först, men sedan ville dom ha med mig också. Dumt drag, då jag har en ful tendens att ta över hela samtalet. Men jag erkände min brist för dom och ansträngde mig för att hålla mig på plats.

Inte för att vi tror att detta ska leda någonstans, men det känns ändå skönt att bli lyssnad på.

Husses bror har skrivit ett inlägg på sin Facebooksida och det är även han som har kontaktat TA. Ska se om jag kan få in Facebookinlägget här, men är inte säker...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards