quipuskennel

Alla inlägg den 27 september 2021

Av Quipus - 27 september 2021 20:03

Idag har bara varit lugnt och skönt. Något litet slagsmål har det hunnits med, men inget allvarligt. Det märks på gubbarna att det är löp på gång.

Handlat lite idag, tankat bilen också. Attans vad bensinen är dyr!!

Och så måste jag ju kräka av mig om SKK... Registreringsavdelningen närmare bestämt. 

Det började med att Tinas ena valp fick en bokstav fel i sitt namn. Det rättades till. 

För min del har jag ju skickat in registrering på 4 valpar. Samtliga har något fel!!!!!!!

Raqqa blev Ragga. Ok, det KAN jag köpa att det blir fel. Det skrev jag för hand och ett litet q kan misstas för ett litet g.

Dustin blev blue merle och tappade Ad (han skulle heta Ad Zajva)

Daphne blev blue merle, övrigt rätt

Drobna blev As Zajva istället för Ad Zajva.

Tycker verkligen att det är under all kritik att dom kan göra SÅ många fel. Har mailat dom och ska ringa imorgon också om dom inte hinner svara på mailet innan.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Vittra

Woff-Lan


Ovido - Quiz & Flashcards